Sommaren 2008!

publicerat i Kevin;

Kevin har lärt sig en hel del under sommaren måste jag säga, tillock med så att man hinner med att se framstegen som varje dag blir fler och fler. Som exempel så har han lärt sig;

  • Säga Volvo och Saab till rätt bilsorter.
    Det kan tillock med gå så långt att han rättar mig när jag säger fel!
  • Säga vad han tycker om och inte gillar - och argumentera på ett enkelt sätt om sin sak!
  • Säga ordet råttatuille bättre än vad jag kan uttala det!
  • Kan gatan mer eller mindre utantill när man frågar honom var vi ska flytta.
  • Kan skilnaden på stort och smått, långt och kort.
  • Kan alla barnlåtar som en annan inte har någon susning om hur dem går...
  • Skära med kniven när han äter mat, även fast det kanske inte alltid kommer i rätt ordning
    - eller kniven är uppock ner!
  • Kan klä på sig själv från grunden.
  • Förstår när man säger ifrån och tänjer inte gränserna lika mycket som förr.
  • Fått mundiarré och pratar mer eller mindre hela tiden!


Det här är bara lite av det som han har lärt sig i sommar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av beccis:

Det där var väl en lögn 'pratar hela tiden' .. ja du, inte snackar han mycket runt mig!

2:a kommentar, skriven , av Denise:

HA HA HA! Han pratar bara med människor som inte är grymt mycket snyggare än hans mamma ;) det har jag personligen lärt honom att nonchalera!

3:e kommentar, skriven , av sara:

vad söt han är, hur gammal är han ? jag har en dotter på 7 månader :D kram

Kommentera inlägget här :