Storm.

publicerat i Vardag.;
Det är storm här utanför. Det blåser ganska kraftiga vindar och jag bara väntar på att få besök av en och annan tall som står och svajar här utanför. Obehagligt var namnet. Kevin har precis somnat in och borde sova för natten nu. Mamma och pappa är ute i köket och väsnas med alla köksredskap som finns - eller i alla fall som behövs då man ska göra egen saltgurka, vad det nu ska vara bra för, när det finns färdig i affären. Men dem och deras idéer, liksom.

Jag var hos Malin en stund efter klippningen idag. Vi möttes upp på nynäshamns bostäder där hon satt och pratade med en av mina gamla handläggare (vilket jag inte kom vidare bra överrens med). Och sen promenerade vi med hennes systerson en sväng och Kevin i vagnen. Sen gick vi och hämtade hennes barn på dagis och sprang vidare till Willys och handlade upp lite fikabröd, sen for vi vidare hem till Dennis och satt där och snackade tills han trött och sliten kom hem från jobbet. Ha ha. Så då gick jag hem i regn och rusk. Snacka om att jag var dyvåt när jag kom hem! Väl här så var grannen över med hennes barn och pratade med mamms och papps! Kevin och Miranda fick leka av sig lite och jag höllt i ett stadigt grepp om lilla Molly. Snacka om att man saknar tiden då dem var så små och knubbiga, men den är helt förbi nu ...

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :