Surr surr.

publicerat i Vardag.;
Ja, vad har hänt under kvällen. Jag har stått och målat min hylla över sängen några gånger för att skapa en gämn och fin färg över hela brädan. Sen har jag badat, lagat mat vilket blev kålsoppa och frikadeller till middag. Sen har jag varit och lekt med Kevin i våran backe, burit på honom hit och dit och kollat på en film på femman med olsen twins. Annars har det baskemig inte hänt mycket alls. Vi har busat på som vanligt och bara låtit dagen gå, precis som planerat. Mitt överdrag till soffan är tvättat, plus kuddarna till... mina lakan och örngott med spindelmannen och pokemon (som för övrigt inte direkt är mina utan Kevins) är tvättade.  Vi har haft en sångstund med Pepps Perssons låt Oboj på repeat och så har Kevin varit helt blöjfri under kvällen och kissat på pottan två gånger! Hurra hurra!

Kommentera inlägget här :