Svarta listan.

publicerat i Onördigt;
Är du singel?
Ja.
Haft något seriöst förhållande förut?
Tre ½ år, ett barn.. ehm, nej!
Haft sex?
Ja.
Varit gravid?
Ha ha , nej aldrig.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja.
Kärlek eller sex?
Båda?
Har du varit riktigt kär i någon?
Ja, det har jag.
Finns det någon för dig just nu?
Säkert, någonstans i vårat avlånga land.
Kan du suga?
Klart!
Hur ser en perfekt kille ut för dig?
Som renaste vatten på insidan.
Hur många gånger har du haft sex?
För många, om det är ett antal.

Tio frågor om dig själv:

Fullständiga namn?
Denise.
När fyller du år?
26:e juli.
Några utsmyckningar på din kropp, i så fall, vad?
Nej jag smyckar inte ut mig!
Vad har du på dig just nu?
Trosor och BH, redo för sängen!
Vilken årstid är bäst?
Sommaren. Kan man göra om 2008?
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
Hmm. När klockan står lite över tio så kan man inte klaga.
Vad tycker du mest om hos dig själv?
Oj, jag vet inte. Att jag är social?
Vad är du bra på?
Det mesta bara jag är motiverad..
Vem älskar du mest på denna jorden?
Kevin, utan tvivlan.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
Helt klart tillsammans med någon.

Tio frågor om dina vänner:

Vem är din allra bästa vän?
Jag favoriserar inte på så sätt, typ kissar inte revir på mina kompisar! Ha ha ha.
Vem vet allt om dig?
Jag sitter själv inne med den bästa informationen.
Vem är den roligaste av dina vänner?
Roligast? Oj... Alex är väl grymt rolig, tycker jag i alla fall.
Vem är snyggast av dina vänner?
Hm...
Vem är mest partyprisse?
ALEX, ingen tvekan om saken.
Vem är den du helst har filmkväll med?
Gosh, personen vet nog det själv.
Vem saknar du?
Ingen just nu.
Vem av dina vänner är mest 'evil'?
Ha ha ha.
Vem röker av dina vänner?
Oj, feströkare som rökare, alla har väl rökt?
Du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig?
INGEN!

Tio frågor om din familj:

Vem står dig närmst?
Mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
Ja det har jag.
Vem är farligast i din familj?
Ehm? Ingen, vad jag kan tänka mig.
Vem ser roligast ut i din familj?
Pappa!
Vem är coolast?
Kevin!
Har ni några djur?
Kissekatt.
Vem har du mest gemensamt med?
Kevin.
Vem står för underhållningen?
Öh, vi är ingen underhållningsbyrå precis.. men typ alla?
Vem sover du oftast med?
Kevin.
Roligaste kvällen med familjemedlem?
Ha ha ha, jag har glömt.

Tio frågor om idag:

vad har du gjort?
Varit i skolan!
Ledsen idag?
Nej inte mycket.
Har du gjort något bra idag?
Pluggat lite.
Har du slagit någon idag?
Nej inte vad jag kan komma ihåg.
Vad ska du göra nu?
Sova.
Har du gjort något dåligt idag?
Inte vad jag vill komma ihåg.
Vad har du ätit idag?
Lunch och middag, glass där mellan.
Har du duschat idag?
Nej jag har inte hunnit med det.
Är du trött nu?
JA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Granis:

Jag ser många svar du skulle kunna svara granis på ^^

Kommentera inlägget här :