GOD JUL!

publicerat i Vardag.;
Okej. Idag var det en smått speciell dag. Vår nuvarande mentor ska sluta, så till nästa år så får vi någon ny. Förhoppningsvis får vi tillbaka våran gamla lärare som tog ett halvår ledigt men som kommer tillbaka igen i februari!

Efter uppträdandet som esteteleverna satt upp så var det dags att rensa ut sitt skåp i köket. Smått nostalgisk och sentimental blev man när man plockade ut allt som låg där i - och tro mig efter tre år så blir det en jävla massa skit där inne. Ha ha ha. Jag är glad att jag inte fann gamla matrester under kläderna i alla fall. Jag hade inte velat veta hur den maten hade sett ut i sånna fall.

Snart får vi jävligt roliga tider tillsammans, vi HR3:or som får åka till Spanien tillsammans. Nej - det är absolut ingenting jag längtar efter... eller JO! Visserligen är det ett bra tag kvar till dess, men i alla fall. Den som väntar på något gott...

Kevins sista dag var det på dagis nu också. I alla fall för i år om man sammanfattar det lite bättre. Sen den tjugosjätte åker han till Ronnie och stannar där till den åttonde januari. Så han blir borta riktigt riktigt länge. (Buhu!) Ja, jag kommer sakna honom galet mycket - men jag får sysselsätta mig med något och försöka fokusera tankarna på annat. Då så brukar det lösa sig!

Annars så kanske jag ska åka på en ålandskryssning med Kevins bästa dagiskompis mamma, men dock utan barn med tanke på att både hon och jag blir barnlediga. Det skulle i alla fall vara grymt roligt med tanke på att jag aldrig varit på en annan båt än gotlandsbåten (om man bortser från alla de mindre båtarna!)

Nej annars har jag väl inte så mycket planerat. Bara ta det lugnt och ladda batterierna nu under lovet!

Pusskalas.

Kommentera inlägget här :