Mix and match.

publicerat i Vardag.;
Kirkegaard och Sartre ska bli analyserade idag innan jag går och hämtar Kevin på dagis. Idag funderar jag på att gå direkt ner till Akuten och hämta ut ett recept till Kevin på movicol så att han har under vinterhalvåret innan han får problem med magen igen. (Ja han har fortfarande problem från och till...) Det skulle ju egentligen varit utvecklingssamtal idag på dagis, men jag tror inte att det blir det nu när många av dagisfröknarna är sjuka, så jag hoppas på och håller tummarna på att vi kommer  iväg till sjukhuset istället.

Idag har det varit en halvseg dag. Bara flumlektioner vilket gjort att man sovit sig igenom dem mer  än att koncentrera och anstränga sig, samt hänga med. Jag fick i alla fall veta att jag klarade provet som vi hade i fredags - skönt att veta att det är över nu i alla fall! Så nu är vi inne på Islam vilket är det sista avsnittet i religion innan kursen avslutas, samma sak gäller naturkunskapen... Lycklig.

Hur som helst. Jag måste vidare och kolla så att min svenska är helt klar nu också.
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :