Snart får ni ha er en riktigt...

publicerat i Vardag.;
God jul. För nu är det inte många timmar kvar innan dagen D verkligen är här. Snacka om att man har noll i julkänsla nu, ingen snö, ingen julgran och inga paket som pryder under julgranen. Kanske för att Kevin troligtvis skulle kasta runt på julklapparna och klänga i julgranen likt en apa. Nej tack säger jag då! Så julgran blir det troligtvis inte förrän nästa år! Vi får njuta av syrrans julgran i morgon och då kanske julkänslan tar sin rätta plats också.

I morgon ska vi först fira hemma hos mamma och pappa, samt äta lunch här - sen sticker vi vidare in till farsta och firar med syrran och hennes familj!

Idag tänkte jag och mamma gå och handla så att jag har mat i mitt kylskåp så att jag i alla fall kan få i mig frukost med Kevin i morgon bitti. Jag tänkte att lite mysigt kunde vi i alla fall ha tillsammans på självaste julafton han och jag. I morse var det lite tjaffs med chokladkalendern måste jag påpeka, jag sa att ; "i morgon öppnar man den allra sista och då kommer tomten och då får man massa julklappar!" Han ville dock öppna den sista nu på en gång! Så sockersöt.

Det funkade dock inte att lura mig - eller tomten. Jag förklarade att tomten skulle bli jätte arg om han fick veta att Kevin hade öppnat chokladen en dag tidigare och lurat ut honom i kylan för tidigt! Ha ha.

Jag älskar min skumtomte!

Kommentera inlägget här :