Bartender, dricks och fjällräven i nynäshamn.

publicerat i
Det var inte så mycket folk på jobbet idag. Jag fick nöja mig med nittiokronor i drick's och fick även höra att jag passade väldigt bra som servitris och bartender. Dem sista kunderna var ursöta - speciellt damerna som gärna kramade om mig en massa gånger och som berättade massa bra om deras män. Haha. Sötnosar!

Nu när jag gick hem - då jag äntligen fick gå hem så stöter jag på en räv. Han står bara några meter ifrån mig, max tre - och samtidigt så går jag och pratar med Louise i telefonen. Jag ser på svansen att räven har skabb och ska försöka skrämma iväg den. Så jag stampar lätt i marken - upprepade gånger - men räven står kvar och bara blänger på mig, typ som : "Är du knäpp eller?"

Jag struntar i det och går vidare - och då börjar den göra massa lustiga ljud. Haha - jävla räv! Tillock med Louise reagerar som har mycket dålig mobilkontakt där hon håller hus. Och jag lovar - han skrek höggt. Så jag säger: "Ja - kom då!" med en glad röst - och först då sticker den!

Haha. Jag kanske ser ut som en räv? Vad vet jag...?
SKÅL!

Kommentera inlägget här :