Disney och kakor... efter frukost såklart.

publicerat i Vardag.;
Jag och Angelina gick in till mina föräldrar för att leta efter Kevin's badbyxor. Ja, leta var det minsta vi fick göra. Vi fick vända upp och ned på det mesta för att ens komma på tanken att badbyxorna låg ibland gamla urväxta kläder. Inte för att han har växt ut dem eller så, utan jag tänkte mer att han inte skulle få användning av dem förrän i sommar (då han har växt ut dem). Så jag tänkte att det var lika bra att skicka dem vidare till second hand. Men tji fick jag. Nu när dem vill gå och bada med Kevin i morgon så var det lika bra att leta upp dem i tid! Och jag fann dem ju tillslut i alla fall!

Nu sitter Kevin och Angelina och mumsar kakor och tittar på en Disney film. Ronnie ligger i sängen och sover, han fick nog inte sova så mycket i natt, då vi tog sängen, jag Kevin och Angelina. Så han fick ligga och trängas på en liten bit soffa. Han som är längst av oss alla. Haha. Men han hade ändå inte fått någon plats i sängen. Kevin låg nämligen inte brevid mig i natt... han låg PÅ mig. Med huvudet på mitt huvud och sina ben på min mage. Ja, fråga mig inte hur han lyckades. Och så fort som jag skulle flytta över honom åt sidan så blev han sur och grinig och flyttades tillbaka. Så jag har inte fått mycket sömn inatt. Men det funkar. Jag är i alla fall ganska pigg och nöjer mig med det. Snart ska jag packa en liten ryggsäck till Kevin så att han får med sig allt sen när han åker, mitt lilla troll

Kommentera inlägget här :