En till lista om hela mitt liv.

publicerat i Onördigt;
Din ålder? 18
Födelsedag? 26 juli.
Har du några tatueringar eller piercings? Inte nu längre.
Sport? Skulle vilja simma.
Snusar? Sällan.
Hoppat bungyjump? Vill aldrig stå på en stege som är över tre meter, så hell no.
Brutit mot lagen? Kanske
Tar du droger? Nej.
Vad använder du för schampo? Herbal.
Vad är du mest rädd för? Finns så mycket man kan oroa sig över.
Vad lyssnar du på just nu? Tv:n.
Pizza eller choklad? Choklad
Guld eller silver? Silver
Vilken film såg du sist på bio? Herbie kanske.
Hur lyssnar du på musik? Upp och ned som oftast. Men ibland kan jag lyssna med öronen också.
Kalles Kaviar? Nej tack.
Låt du vill ha på din begravning? "Vi kommer att dö, samtidigt du och jag."
Vad har du för bakgrund? Ingenting, ett streck som Kevin satt dit.
Radiokanal just nu? Ingen, om jag ska vara ärlig. RIX FM är annars en stor favorit i alla lägen.
Vart hade du plåster senast? Hälarna - skavsår.
Rumpstorlek? XXL
Några ärr? Ja, en massa. Jag var vild en gång i tiden.
Alkoholhaltig favoritdricka? Cider.
Gillar du dokumentärer? Ja, absolut. 
Har du fin handstil? Tycker jag nog.
Något du stör dig på? Människor som vet allt.
Vilka är dina tre favoritskor just nu? Jag äger ett par skor.
Vad har du på dig idag? Jeans och kofta och en tröja från lindex.
Om du köper tvål, vilken lukt väljer du då? Dove, eller äppeldoft.
Höger-eller vänsterhänt? Vänster.
Humör just nu? Trött.
Favoritgodis? Salt.
Är det nåt du absolut inte äter? Nej
Fisk eller badkruka? Badkruka
Saft eller alkohol? Saft
Hur många kuddar sover du med? 2.
Favoritväder? Sommar, sol - varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? Kevin, en bok, min dator.
Morgon- eller nattmänniska? Både ock.
Sparare eller slösare? Både ock.
Tror på liv på andra planeter? Nej.
Kommer du ihåg din första kärlek? Kommer aldrig glömma
Älskar du henne/honom fortfarande? Kommer alltid att göra det, men på ett annat sätt
Har du några homosexuella vänner? Ja, några stycken.
Tror du på mirakel? Ja, det gör jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra? För tolerant.
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Något eller några till.
Bio eller promenad? Promenad.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Nej inte vad jag vet.
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Ja, spindlar och småkryp.
Äckligaste insekten? Spindlar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Odödlig.
Vad vill du jobba som? Kock.
Chips, morötter eller godis? GODIS!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej, jag bloggar.
Stökigt eller välstädat? Det som passar.
Vilken hand håller du gaffeln i?
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja, när jag lagar den.
Gillar du att sjunga? Ja.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell och restaurang inriktning restaurang.
Anser du att du är stark? Nej inte så stark kanske.
Brukar du skolka? Inte så ofta.
Brukar du sola? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Gnäller på att det är jobbigt.
Kaffe, te eller inget? Te.
Ögonfärg? Gröna
Har du färgat håret någon gång? Kan inte räkna hur många gånger.
Vad har du för hårfärg nu? Mörkblond.
Drömresan? Island.
Årets roligaste händelse? Året har precis börjat.
Vatten eller mjölk? Mjölk

Kommentera inlägget här :