Fullt ös - medvetslös.

publicerat i
Jag ställde som sagt klockan i morse för att jag skulle upp i tid. Som Victtorio skulle säga, "big, no, no". Jag var grymt trött idag och fick dricka två koppar med capuccino. Nog för att det var mycket gott att känna sig vuxen i si sådär tio minuter som det sammanlaggt tog för mig att dricka upp kaffet - så fick jag ändå lite vuxenpoäng. Jag samlar, snart är jag uppe i tusen och då kan jag äntligen kalla mig för vuxen på riktigt. Idag hade vi åtta gäster. Ju färre gäster vi har desto mer i drick's tycks vi få i alla fall. Jag och Victtorio delade på 201 :- idag. Lyckat med andra ord. Det var jag och Eric som var kvar sist idag. Ett damsällskap på fyra satt längst in i valvet och tycktes inte sluta prata trots att stängningsdags hade passerat för en fyrtio minuter sedan. Vi satt glatt kvar ändå - med våran kära stammis - Peter. Han är jätte trevlig! Men tillslut så bad damerna om notan och vi kunde plocka in den sista disken och fullfölja stängningen. Så idag kom jag hem strax efter elva. Men det var skönt att få ett avbrott av vardagen.

Nej. Jag måste gå in och lägga mig nu om jag ska orka köra till tio i morgon kväll.
Hoppas det blir mycket folk då också. Det är roligt med fullt hus.

Kommentera inlägget här :