Glöm det jag sa.

publicerat i Kevin;
Från ena stunden till den andra så gick Kevin "in i väggen". Han ligger nu och sover i soffan, trots att vi i olyckade försök misslyckats. Han måste ju kunna somna i natt. Men det får gå som det går. Jag får vara vaken helt enkelt och sova dem minutrarna som går. Men hur som helst så är han jätte sjuk igen och orkar inte sitta upp. Kanske ska trycka i honom yttligare lite alvedon så att han blir piggare för stunden? Nja, jag vet inte det jag.

Jag väntar nog med det till senare ikväll.
Nu låter det som att han springer ett långt marathon igen. Flås, flås, flås.
Mitt hjärta. Det är inte lätt att vara liten trots allt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Usch, stackarn! Hans andning lät ju inte speciellt rolig när jag var där. Men jag håller alla tummar jag har på att han snart blir frisk. Puss!

Kommentera inlägget här :