God morgon igen då.

publicerat i Vardag.;
Nu har jag vaknat för andra gången idag. Med tanke på att Kevin var vaken så pass länge i natt så var jag grymt trött. Jag somnade till ock med framför tv:n vilket är ytterst sällsynt då det ska vara knäpptyst runt omkring mig då jag skall sova. Kevin satt helt ovetandes och tittade på tv brevid sin sovande mamma. Jag vaknade av att jag fick (antingen en hand eller en bil i huvudet) någonting i huvudet. Då gick jag direkt in till Ronnie som fortfarande låg och sov och sa att det var hans tur att ta sig upp och vara "barnvakt". Just nu längtar jag tillbaka till skolan. Det känns som jag inte varit där på evigheter. Fatta vad tragisk jag är som längtar tillbaka till någonting som jag borde vara glad över att få slippa. Men så är fallet.

Nu ska vi snart äta lunch, och direkt efter lunchen är det bara att planera vad det blir till middag och ställa sig för att laga det också.. Nej så illa kanske det inte är. Men i alla fall.
Ikväll är det som sagt jag och Eric som har hela köket och servisen. Hoppas att det inte kommer några matgäster idag heller!

Nej nej. Nu ska jag ge upp här för ett tag.

Kommentera inlägget här :