Hemma från jobbet.

publicerat i
Åh, vad jag älskar min arbetsplats. Idag hade vi dock inga gäster, men ack så roligt vi hade det. Dem skulle spela in på telefonsvararen och jag satt i bakgrunden och skrattade. Så söta dem är! På måndag skall jag få lära mig allt om italiensk mat! Jag ska ju bli praktikant hos dem i en vecka, vilket jag tror kommer bli jätte bra. Men just nu så är det jag som sköter köket alldeles själv vilket känns lite smått oroligt men man får improvisera. Det skall nog gå super. Jag hoppas bara inte att det blir någon middagsruch, men det blir det säkert på fredag eller lördag. På torsdag är det singelkväll då dem skall sälja rosor och ha mysigt för singlarna under alla hjärtans dag. Jag vet dock inte om det är singlar eller par som man skall fokusera på..? Men det skall nog ordna sig. Jag skall även vara med att anornda ungdomskvällar med "ungdomsmusik" och färglada drinkar! Jag får plugga på ALLT som går men jag ska ha mitt jobb kvar! Jag får vara med och starta upp någoting nytt vilket känns jätte skönt att vara med från början. Men men. Jag skall dit i morgon igen, då börjar jag - liksom idag halv fem! Vi hade dock lite problem att öppna upp dörren hon och jag. JÄDRA NITTONHUNDRATALSBYGGNAD - var det inte så hon sa...!?!!

Kommentera inlägget här :