Ja - jag är vaken.

publicerat i Kevin;
Jag vaknade ganska bra i morse. Jag fick en bra start. Kevin låg och halvsov - putandes med läpparna så jag kunde inte motstå att pussa honom när han ändå låg brevid mig. Och jag möts av världens leende. Man kan inte vakna bättre på morgonen. Kevin och jag kröp sedan under mitt duntäcke och sparkade allt vi hade så att det blev en "luftig" koja. Ronnie tyckte dock att det var så lagom roligt att höra allt prassel och bad oss gå upp. Egentligen så vet jag inte vem det är som är mest barn i våran familj. Det är ju trots allt jag som lär Kevin allt som han inte ska kunna egentligen. Men han kommer ju lära sig det förr eller senare. Så varför vänta till förr.

Nu sitter han i alla fall i soffan med sina teletubbie's dockor och kollar in teletubbie's. Att den där ungen kan alla i teletubbie's förvånar mig starkt. När jag ska säga namnet på alla så måste jag gå från färg till färg. Han kan bara sitta och rabbla och peka på vem som är vem och vad som är vad. Hjälp säger jag bara. Min unge är beroende!

Han har i alla fall blivit bättre nu, tack och lov. Han hostar bara lite - vilket är jätte skönt. Men han håller på att bli pigg och kry igen!. Halleluja.

Kommentera inlägget här :