Jag är med...

publicerat i
jobb för tusan! Jag fick jobbet - tror jag! Jag ska i alla fall dit i morgon halv fem och bli upplärd! Hon tyckte att det skulle bli jätte roligt att få arbeta och lära känna mig. Jag kommer ha köket tillsammans med en italienare - då kan jag styla lite med mina kunskaper innom det italienska språket, skämt å sido! Jag fick i alla fall in ett snyggt "ciao" när jag gick. Dessa människor får en verkligen att slappna av i dess närhet. Lycka - jag måste ha fått världens bästa chef, ärligt altså! Hon berättade att hon var ung mamma - att hon var arton då hon fick sitt första barn och att hon visste precis vad jag gick igenom. Skönt att man kan få lite sympati - och att man kan vara ärlig med varandra redan från början. Jag ångrar mig inte en sekund - inte alls. Det jobbiga blir bara hur det blir med soc nu i veckan. Men vi får ordna upp detta på bästa sätt helt enkelt. Så småning om kanske jag inte ens kommer att vara beroende av dessa människor på kontoret utan kan klara mig helt på egen hand. Det skulle helt klart vara det ultimala.

Jag hör av mig - jag lovar!

Kommentera inlägget här :