Jag ska snart sova nu.

publicerat i Vardag.;
Nu börjar klockan lida mot en ny dag. Eller om en timma i alla fall. För mina ögon känns det nästan som jag inte sovit ordentligt på fyra nätter. Jag brukar inte vara så här trött runt elva. Men det har varit mycket idag också så det är lika bra att ta igen sig. Saken är bara den att jag blev extremt sugen på något sockrigt, men risken finns att jag inte kan somna av det - så det är lika bra att se förbi frestelsen. I morgon får jag även då sovmorgon. Det börjar bli lite för bekvämt tror jag. I alla fall för min del. Men nu efter onsdag så är barnleken slut. Då är det ändå praktik på torsdag och sedan restaurangen i skolan på fredag. Jag önskar att jag får servera igen - men chansen är ju så minimal att jag kommer att få göra det.. Men men.

Hur som helst så ska jag sova nu. Ögonen börjar gå i kors och det är lika bra att lägga sig i sängen så att Ronnie slipper bära in en som en fyraåring igen. God natt på er, sömntutor.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hejsan! Har hittat din blogg och läst lite och vill inte spräcka din bubbla men allt som hamnar på nätet stannar kvar oavsett om man raderar bloggen eller inte. Med rätt sökord kan man hitta tillbaka till tidigare inlägg man gjort, även dessa man tror att man raderat. Nätet raderar aldrig... Synd att behöva tala om det för dig, men bilderna på din son är dessvärre kvar därute i cyberrymden.

Men lycka till med din nya blogg!

2:a kommentar, skriven , av Denise:

Hej!
Jo - du har säkert rätt med det du säger. Men samtidigt så är det inte lika lätt att få tag i dessa bilder, och ännu svårare att säga vems barn det är som är på bilden. Jag tycker bara att det är synd att människor inte kan respektera det som är mitt - och det som är ditt!

Roligt att du läser och jag hoppas att du fortsätter med det!

Kommentera inlägget här :