Kalaset är över och alla har gått hem.

publicerat i Vardag.;
Det var bara Louise och Sandra som kom idag dock. Alla andra valde att flytta över det till hans riktiga födelsedag men då kan jag dock inte delta, fan fan fan. Jag säger som Helene. Jag ska aldrig mer arbeta efter detta. Men det är smällar man får ta helt enkelt. Jag är ju hemma med Kevin fram till sent på eftermiddagen i alla fall. Men det känns ändå ruttet, but life goes on. Vi har haft det mysigt idag i alla fall. Kevin fick åka vagn ner till stan och promenera en liten bit hem i eftermiddags. Vi sov som sagt ganska länge i morse och det resulterade i att Kevin inte sov någon middag under hela dagen. Så han somnade för en dryga halvtimme sedan istället, vilket är jätte skönt. Då kan jag passa på att hoppa ned i ett varmt och mysigt bad... Och i morgon är man ledig. Det kan inte bli bättre. Haha. Jag tror att denna veckan som kommer, kommer att gå jätte fort trots vissa besvikelser. Jag och Emelie är ett ganska bra team så vi kommer nog att få det ganska roligt i restaurangen i alla fall!

Så att idag är det som en lill-lördag för mig, übergütt!

Annars så har jag inga speciella planer för kvällen. Tänkte ta igen lite från avsnitten som jag inte har sett på Andra Avenyn! Konstigt va. Haha. Nej, men ni får ha er en trevlig kväll så synes vi och höres vi!

Kommentera inlägget här :