Kevin kom till jobbet.

publicerat i Vardag.;

Idag kom Kevin och hälsade på mig på jobbet. Det gick ganska bra att ha honom där trots att han skrek och tjurade lite. Å andra sidan så hade han inte sovit någon middag så man kunde ju lista ut varför han var på så dåligt humör. Han fick i sig några gelehjärtan från alla hjärtans dag och lite tiramisú, så han blev nöjd i alla fall. Nu har han legat och sussat sedan klockan var strax efter nio. Han ska upp till dagis i morgon vilket ger ganska mycket blandade känslor för honom kan jag tänka. Han har ju inte varit där på över en halv månad. Så det är ganska lång tid. I morgon går han som sagt inte så länge. Han går från tio till halv tre och jag är ju hemma med honom nu så! Det är skönt. Jag ska prata med dagis och säga att jag har utvecklingssamtal med min mentor och att han måste gå i ungefär en timma på onsdag. Men det ställer dem nog upp på - det är trots allt det dem har betalt för.

Men men.
Jag har inte så mycket mer att skriva just nu. Skriver lite senare!
PLUS!

Kommentera inlägget här :