Listan är lång och onödig.

publicerat i Onördigt;
[x]kysst någon
[x] hamnat på sjukhus/akuten
[x] förlorat någon jag älskade
[ ] dödat någon
[x] bakat sockerkaka
[x] lyssnat på samma låt en hel natt
[x] ätit godis istället för att gråta
[x] varit ordlös
[x] hatat värme
[x] skrivit på någons arm
[x] dissat någon som ringt på min mobil
[x] dissat någon som gillar/gillat mig
[x] hatat någon som jag egentligen älskar
[x] ångrat mig
[x] varit svartsjuk
[x] har ätit middag med någon jag tycker om
[x] tror på det övernaturliga
[x] har hatat mina föräldrar
[x] ätit jättemycket och sedan spytt
[x] hatat min kropp och mitt utseende
[x] spelat gitarr
[x] sjunger i duschen
[x] har sett någon döende
[x] har vibrerat av nervositet
[x] tagit någon på asset
[ ] slängt porslin i väggen
[ ] tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
[ ] gillar inte då folk frågar mig saker.
[ ] drömmer ofta mardrömmar
[x] skulle kunna döda för någon.
[x] skulle dö för någon
[x] har ett smeknamn
[x] somnat på golvet
[x] hånglat på tunnelbanan/stationen
[ ] åkt buss genom halva sverige
[ ] kastat mig framför ett fordon
[ ] brutit kontakten med någon för en kyss
[ ] tagit min kompis pojkvän
[x] cyklat utan händer
[x] känt mig som ett as
[ ] kysst mig själv i en spegel
[x] viskat i någons öra
[x] skrapat upp knäna
[x] tuggat på ett grässtrå
[x] hållt i en orm
[ ] varit så full att jag inte kunnat gå
[ ] trott att jag varit odödlig
[ ] kastat min telefon i vattnet
[x] vaknat av att jag gråter
[x] har gråtit i någons närvaro
[x] önskar mig ett liv med en speciell person
[x] har sprungit en kilometer utan uppehåll
[ ] har aldrig ätit fisk
[x] har sett en film mer än tjugo gånger
[x] kysser med öppna ögon
[x] gillar att städa
[x] har varit lunarnörd
[x] kan tre eller fler språk 
[x] har bra självförtroende
[ ] tror på gud
[x] är en negativ jävel
[x] drömt att jag varit död
[ ] har aldrig druckit öl
[x] trivs med min kropp
[x] är dålig på att säga nej
[x] har någon gång känt dödslängtan
[x] avskyr matte
[ ] har varit på hultsfredsfestivalen
[x] har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
[x] hade gosedjur som liten
[x] har förlorat en nära vän
[ ] är emot abort
[x] faller nästan alltid för fel personer
[x] skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
[x] gillar muskler
[ ] hatar mjölk
[ ] tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
[x] verkligen hatar att gå till tandläkaren
[x] gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
[x] vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
[x] älskar någon

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

snodde din lista.. men tycker ändå vi är rätt lika :P haha

Kommentera inlägget här :