Nej. Nu ska jag gå till sängs.

publicerat i

Kevin vaknade strax efter det att jag satte igång första avsnittet av Andra Avenyn. Jag lyfte dock ut honom hit till soffan direkt och han somnade om utan det minsta gnäll. Skönt. I morgon tänkte jag också bara ta det lugnt och låta dagen passera. Jag kom på att det är en massa saker nästa vecka som jag ska komma ihåg. Därför skriver jag upp det här nu på en gång, som en minneslapp. I morgon ska vi göra ett nytt middagstips för helgen, troligtvis med renskav. Det blir nog gott, speciellt om Victorio blandar ihop ett gott italienskt recept i renskaven.
Jag ska nog inte äta mer pasta på jätte länge... Hur länge kan jag hålla detta löfte, i tjugo timmar till?

  • Måndag - söndag, jobbet.
  • Utvecklingssamtal på onsdag med Joel klockan 10:45
  • Möte på Soc klockan 17:45

Kommentera inlägget här :