Nu är Kevin hos faster Sussi.

publicerat i Vardag.;
För första gången i natt så ska Kevin sova borta. Det är ganska många blandade känslor från både min och Ronnie's sida. Men det ska nog gå bra. Det är nyttigt för både oss och honom att få vara ifrån varandra en stund. Just nu sitter dem och äter makaroner och köttbullar, så han lider absolut inte av att vi har åkt. Hoppas bara att det går bra fram till i morgon bitti... Man är som sagt inte van vid att få hela sänghalvan för sig själv. Idag har dem inte ringt från jobbet. Skönt. Då kan jag räkna mig själv som ledig hela dagen då. Victorio var ganska orolig om han skulle klara köket själv eller inte. Men det går nog utmärkt för honom!

I morgon får jag sovmorgon till klockan är halv tolv. Klockan tolv ska jag vara på jobbet och vara klädd till servetris. Håll tummarna för mig, alla tummar ni har, snälla.

GOD KVÄLL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

håller båda två för dig!!

Kommentera inlägget här :