Nu har jag varit vaken för länge igen.

publicerat i Vardag.;
Jag och Ronnie har bara myst av att vara barnlediga en dag. Man behöver verkligen det om man ska orka med de resterande dagarna av livet. Okej, så illa kanske det inte är. Men man blir utmattad av att veta att det är "samma gamla" vardag stup i ett. Men nu känner jag att jag fått en ganska markant förändring i mina dagar ett ganska bra tag. Underbart. Som Victorio sa. Om han bara hade gjort en sak annorlunda i en timma varje dag - så hade han haft större chans att erövra världen. Jag försöker tänka på det som han säger och tar vara på den informationen. Tänk, sextio minuter varje dag i hela ditt liv. Det är inte ens två procent - men tänk så underbara minnen man kan bära med sig.

Nej, nu har jag varit vaken för länge igen. Men fan så underbart.

Kommentera inlägget här :