Nu ska jag mixa nytta med nöje.

publicerat i Vardag.;
Jag tänkte lägga mig ned och kolla på programmet som handlar om pedofiler. Jag ska bara sitta och le hela programmet igenom och hoppas på att dem jävlarna (mildt sagt) blir av med allt dem äger och värdesätter. Jag hatar - nej, det är också mildt sagt. Jag verkligen skulle kunna skjuta ihjäl en pedofil som närmar sig ett barn. Fy fan. Men jag tänkte i alla fall sätta mig framför det programmet och plugga lite - samtidigt som jag njuter av att dem åker dit. Tack gode gud för att det finns människor som verkligen tänker till och vill sätta dit dessa äckliga gubbjävlar.

Och nu över till sporten.
Jag avskyr att jag inte kan skriva vad jag känner och tycker. Detta gäller då självklart inte i bloggen, utan mer privat, vid sidan om. Jag är rädd att denna information jag laggt ned på ett papper eller i en mapp i min dator helt huxflux ska komma och hamna i andras händer som dem inte ska ha tillgång till. Jag vet, jag är larvig. För egentligen vill jag skriva så att andra kan läsa. Men det är grymt tufft - jätte jobbigt. Men vad gör man.
Jag kanske ska sluta tänka på andra och fokusera mer på mig själv.

Kevin ligger och sover, för hoppningsvis för natten.
Han ska sova i sin säng nu, för första gången på... Ja, vad är klockan. Nej. Men han har inte sovit i sin säng sedan två månader tillbaka minst.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Hahahahaha, så klockrent =D

2:a kommentar, skriven , av Therese:

men du skriver ju här om vad du tycker. och alla kan läsa.. :)
det är ju samma sak som om du skulle skriva det på ett papper eller lägga det i en mapp på datorn. :) Jag håller med dig om de där jävla pedofilerna.. dom borde döö fan!.. usch för sådana psykfall..!

Kommentera inlägget här :