Nu ska vi ta reda på så mycket fakta vi kan.

publicerat i
Vi ska ta reda på en massa om hur mycket pengar vi spenderar per år - eller månad och jag lovar det är mer utgifter än ingifta i familjen kan jag säga... Nej men det är mycket mer än vad man tror. Jag ska göra en egen budget och jag hoppas att det ger bra betyg så att man slipper slösa en massa energi på den skiten i onödan. Men men. Jag är som sagt ganska trött på skolan. Eller så är det skolan som är trött på mig och som bara ger mig skitsaker att göra. Vi har hittills bara haft svenska på schemat. Mycket roande ämne om du frågar mig. Och boken vi läser, "den allvarsamma leken" börjar bli ganska intressant. Tänka sig, det trodde jag dock aldrig. Men nu när det kommer in lite små intriger i dess liv så kan man genast reflektera och tänka sig själv i den situationen. Mycket bra och välformande bok. Men så långt har min dag sett ganska bra ut.

Kommentera inlägget här :