Nya besökare är välkomna besökare.

publicerat i Vardag.;
Jätte roligt. Min besökarstatus har eskalerat. Woho. Nu har jag äntligen lite fler än tjugo besökare i min blogg, underbart. Snart börjar fråga Olle. Min kära vän och tidigare klasskompis, Sara berättade att Govenor Andy skulle vara med i panelen. Underbart. Det var i sommras sist som jag såg honom. Åh, jag hade dock velat se honom på storpub i nynäs i julas. Men planerna ändras som sagt bäst dem vill. Han är ändå en stor idol! "Jag sa det funkar". Nåväl. Så det ska jag bänka mig framför - och jag skall även hjälpa Ronnie's kompis snart. Han ringde precis mig och förvarnade lite - att om en halvtimma skulle han höra av sig. Höhö. Mycket kul, mycket kul. Jag berättar mer om detta senare.

Nej. Nu ska jag pilla mitt navelludd och sticka en tröja.

Kommentera inlägget här :