Singing Bee...

publicerat i Vardag.;
Den andra mars så såg jag att min kusin ska delta i singing bee också. Skitkul ju! Hoppas att det går bra för henne, då dem inte får berätta i förväg hur det har gått. Men jag hoppas starkt på min lilla kusin! Om inte annat så kommer hon alltid vara mitt lilla sjungande bi, min solstråle. Jag håller alla tår och fingrar för henne den 2 mars i alla fall. Men det kommer nog att gå jätte bra för henne, hon kan som sagt sjunga och uppträda.

Idag åt vi amerikanska pannkakor med lönnsirap till middag - eller brunch, eller lunch - eller hur man nu vill se det. Jag är sämst på att göra svenska pannkakor och väljer därför att göra amerikanska vilket gick jätte bra det också. Jag känner dock att min mage inte står sig på tårta, kakor, bullar, tårta, bullar, lite mer tårta, pannkakor, glass, en smörgås vilket jag slängde hälften, en kockosboll och fyra glas saft. Fan, jag måste synda...

Det blir fasta för mig i fjorton dagar fram över, där med basta.

Kommentera inlägget här :