Snart kommer Ronnie hem, äntligen.

publicerat i Kevin;
Nu är Ronnie påväg hem. Äntligen. Kevin har minst sagt varit pain in the ass - ikväll. Han har inte lyssnat på vad jag har sagt för fem öre. Fy. Jag är så trött. Jag säger åt att Kevin ska sitta ned i vagnen då vi var och handlade - han stod upp och fick lida för det då jag spännde fast honom i vagnen istället. Kevin ställde sig upp på min datastol och jag sa strängt men bestämmt åt honom att gå av eller sätta sig ned, han föll ned och slog i huvudet, två gånger idag. Suck. Han slår saker på sig själv att han börjar stortjuta och tar på saker trots att jag säger att det är jätte varmt. Är min son självdestruktiv?

Nåväl. Han har precis börjat med detta - jätte dåliga beteende. Och för varje gång han gör någonting som han inte får så får han oftast lida för det själv. Som sagt. Man lär sig av sina misstag, hoppas jag innerligt.

Jag har fått ont i huvudet och är proppmätt efter all mat jag smällt i mig idag.
Ska gå och lägga mig så fort Ronnie kommer hem. Mysigt att få krypa ned i sitt varma duntäcke och mysa.
Jag längtar verkligen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Micca:

Emanuel är också sådär.. Han fick de beteendet alldeles nyss med. Kanske nån sorts 2årstrots?

Kommentera inlägget här :