Stora planer för framtiden.

publicerat i
Idag fick vi tillbaka provsvaren från vårat svenskaprov vi hade i början av året om jag inte minns helt fel. Jag fick ett VG. Ett MVG fick jag på svenska argumerande texten och jag har MVG minus i betyg. Känner man sig pressad att få ett bra betyg utav alla uppgifter man gör, svar ja. Jag har blivit extremt skoltrött och känner att jag måste ta en kort paus. Jag kan skratta mig lycklig över att det snart är lov i alla fall. Då får man en vecka ledigt. Att arbeta är inte heller någonting som jag ser som en möjlig utväg från min skoltrötthet - nej, att gå klart skolan är ett måste, då jag har stora planer för framtiden. Men orkar man stå emot allt som kommer ens väg. BIT IHOP OCH SE GLAD UT. Jag har större planer än att vara städare på T - centralen eller ekonomichef på en av restaurangerna på mc.donalds.
Jag ska klara av skolan, det är min största plan för att ens komma in i min framtid.

Kommentera inlägget här :