Stress, stress, känn ingen press.

publicerat i Vardag.;
Jaha. Då var det en ny dag idag då. Jag ringde Kevins farmor det första jag gjorde då jag vaknade. Vi har inte pratats vid på över en månad ... sedan jul tror jag var sista gången om jag ska vara ärlig. Så hon var ganska glad av att höra ifrån mig. Vi pratade om allt möjligt och jag hörde mig för om hon ville komma ned på fika idag. Men hon hade ett tidigt sjukhusbesök i morgon bitti så hon var tvungen att somna tidigt och gå upp i tid. Sorgligt nog, för annars hade det varit riktigt roligt. But that's life. Snart kommer mamma och pappa hem från Willy's. Då ska vi börja göra i ordning tårtan. Sen när den är klar så tänkte jag springa ned till Lydia's och hämta upp mina skor. För jag orkar verkligen inte gå med mina skor med stålhätta. Jag får ta mammas högklackade på vägen ned eller något. Sen så börjar kalaset direkt när jag kommer tillbaka. Jag tar med mig Kevin som skyddsmantel ned till Lydia's så att dem inte säger att jag skall ställa mig i köket. Lite smart får man ändå vara. Dem har ju personalbrist idag, så...!

Men men.

Jag skriver lite senare.

Kommentera inlägget här :