Suget bedrar.

publicerat i Vardag.;
Igår åt jag bara lite tiramisú och en räksallad till middag på jobbet. Jag gjorde by the way, salladen själv. Lyckat. Jag är dock inte så förtjust i rucolasallad. Jag tycker den är allmänt stark och bara tar överhand i smaken. Så nej - nästa gång skippar jag den. Idag har vi en beställning på fyra pers - vilket tyder på att det kanske blir lite folk trots allt. Roligt, roligt.

Jag är hela tiden sugen på någonting, jag går och rycker i kylskåpshandtaget - trots att jag öppnat den dörren ett tjugotalgånger idag så måste jag ändå öppna den igen för att se att det inte har kommit in någonting nytt. Som att demonstrera mitt beteende så gick jag in och borstade tänderna en gång till. Och tro det eller ej - men mitt sötsug är så gott som borta nu. Hm. Kanske ska man alltid ha bra hygien och borsta tänderna varje gång jag känner ett sötsug. Å andra sidan inte - då skulle jag inte ha något tandkött kvar för att jag blev tvungen att borsta tänderna var femte minut. Så nej. Men suget bedrar!

Kommentera inlägget här :