Trött liten kille.

publicerat i Vardag.;
Idag har varit en sån där lyckligt, glad och uppåt dag. Vi har lekt och roat oss hela kvällen och Kevin har nästan inte suttit ensam en enda sekund under kvällen. Vi har myst helt enkelt. Ätit god middag och fikat till tusen. Jag köpte med mig en bit kladdkaka hem, den är nästan slut nu och det är bara jag och Kevin som har smaskat på den. I morgon får jag sovmorgon - och skall köra en introduktionsdag på jobbet. Jag skall få laga till en vinsås enligt chefen, så ikväll blir det till att plugga på det godaste receptet till en lyckad vinsås. Kevin somnade alldeles nyss och jag sitter fastklistrad framför datorn. Skall snart köra igång Andra Avenyn igen - som vanligt sitter jag fastklistrad framför denna serie...

God kväll.

Kommentera inlägget här :