Utveckligssamtal.

publicerat i
Svenska A - VG
Datakunskap - VG och resten av alla avslutade kurser har jag G i - utom Italienska grunsteg 1 och matte som båda gett mig betyget IG. Suck. Joel sa dock att jag skulle prova att göra om matteprovet igen och ta alla chanser som fanns. Jag avskyr matte. Men jag inser dock själv att jag måste ha godkännt i matte för att ens komma någonstans. Så det är prio nummer ett. Alla lärare hade bara gott att säga om mig, lyckost. Och jag tog åt mig av det mesta som dem sa.

Kevin var i skolan tillsammans med hans gudmor Louise som gladerligen gick runt med honom och visade upp honom. Dem gick och handlade frukt och dricka i kaffeterian och gick och låste upp alla skåplås med louise's magiska nycklar. Nej men dem hade tydligen ganska roligt tillsammans och jag höll det jag lovade Lollo klockan halv tolv igårkväll!

Innan jag hade mitt möte så träffade jag Emelie i biblioteket. Vi satt och småpratade lite och jag tvingade henne att ta en fika med mig någongång. Får se om hon håller det - eller om jag ska sms - terra henne tills hon helt enkelt ger upp. - blink, blink - Nej men det är jätte synd att vi inte går i skolan tillsammans någon dag. Hon är alltid på praktik då jag har mina ämnen i skolan och på onsdagar då vi hade kunnat ha möjlighet att ha någonting samtidigt så är vi helt lediga istället. Lyckat. Nej. Och på torsdagar och fredagar är vi i köket så vi går precis om varandra i schemamässigt. Men men. Man får ta igen det på annat sätt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Haha, vi hade så kul =D Mina nycklar är ju magiska ;)

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Haha vi ska ta den där fikan, jag lovar;) säg till när du kan:D

Kommentera inlägget här :