080129

publicerat i Vardag.;
Jag börjar min dag med att ögonen vill åka ned i knäskålarna igen.Ögonen tåras och munnen gör konstiga läten ifrån sig. Snart är det dags att klä på min lillkille som sitter och tittar på barnkanalen. Tack och lov för att barnkanalen finns på morgonen. Idag skulle det som sagt vara skridskodag. Jag undrar om man behöver ta med sig kläder till gympalektionen...? I wonder. Men men, det är lika bäst att gå in och packa det så att man inte får frånvaro från lektionen en gång till. Jag brukar ju alltid vara aktiv på gymnastiken, förutom då vi kör innebandy - det är bäst att sitta i ett hörn då - jag är veva, veva - possitiv med klubban. Jag slår liksom inte bara till bollen. Fy fan.

Men men.

Jag tror jag måste springa över till mina föräldrar snart.
Puss.

Kommentera inlägget här :