Jag, efter plugget - jag fixar det aldrig.

publicerat i
Gud vilken seg dag. Första lektionen gick åt till att diskutera skönhetsideal - nog för att det var hälsopedagogik men överdriva behöver man inte göra. Andra lektionen var inställd och vi gick och åt tidigt idag. Där efter gick vi till köket för att diskutera vissa saker med våran lärare och sedan vidare upp på ICA för att handla godis. Massa snask blev det. Sedan så var det bara Idrott vilket var teori. Och jag som hade tagit med mig en massa idrottskläder i onödan. Men - det är sånt man aldrig kan veta. Sen hade vi samhälle och diskuterade hemlösheten i Sverige och hur vi väljer att hellre se bra ut, internationellt med att hjälpa andra länder än att ta hand om våra egna problem. Efter det så var det bara klassråd och sedan var det bussen hem. I morgon är jag ledig så det är lillfredag idag - gud så skönt. I morgon ska jag ta det jätte lugnt. 
 

Kommentera inlägget här :