Ronnie.

publicerat i
I morgon fyller Ronnie år. Då blir det kalas för hela slanten. Fan va kul! Inte för att det blir mycket folk eller så, frågan är om någon kommer ihåg att han fyller år - det är trots allt ingenting som han går ut med och berättar att han gör. Men men, det är upp till honom. Men det blir hur som helst kalas här - med kakor och bullar. Jag kanske ska ställa mig och baka något lätt idag? Hum, vi får se med den saken. Det skulle vara roligt att säga att jag har bakat för en gångs skull. Men det skall som sagt gå att äta också. Höhö. Som min chokladpaj som min gudfar fick tvingas äta upp och sa att den var "jättegod". Stackarn.
Men men, i morgon är det kalas här hemma och sen är det inte många dagar kvar så är det kalas igen! Lövly!

Hoppas ni får en fin och mysig eftermiddag.
Nu ska jag in och sussa lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

är du och ronnie tillsammans igen.? bara en undran jag har.. Sköt om dig Puss.

Kommentera inlägget här :