Samtal.

publicerat i Vardag.;
Äntligen går det framåt. Kuratorn ringde precis mig och på ONSDAG så får jag prata med socialen om egen lägenhet. Fan va underbart! Hon ska följa med mig dit, självklart och vi skall tillsammans berätta hur läget ligger till. Så jag hoppas att Kevin antingen kan gå på dagis den dagen eller om någon tar hand om Kevin när jag är på mötet - förhoppningsvis så blir det dagiset som får den stora äran. Äntligen så har jag (kanske) fått min vilja igenom. Just nu är jag hemma hos Ronnie. Kevin tjuter av kung och fosterland över att han inte vill vila - trots att han är hur trött som hellst. Jag tror det är en liten två års trots som börjat sätta fart. Jag ska snart börja med maten nu i vilket fall som hellst.

Hoppas ni har det fint, världen.
Puss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

GUD VAD KUL !

Kommentera inlägget här :