Tårta.

publicerat i Vardag.;
Jag tog en promenad med Kevin i morse och handlade en tårta! Massa smaskens. Plus att Ronnie fick en Merci ask. Jag trodde att jag hade fått mitt studiebidrag idag. Men smart som en guldfisk - så får jag självklart det i morgon. Så han får sin födelsedagspressent imorgon istället. Jag hade i alla fall råd med en tårta och chokladasken, så han blev inte helt utan pressenter. Men men. Sandra sms:ade och ringde min mobil igår! Jag som låg och sov middag och somnade rellativt tidigt igår vaknade självklart inte av en pipande mobiltelefon. Så jag såg sms:et först i morse. Hon undrade om vi kunde ses någonting i morgon. Det tycker jag absolut att vi kan! Så jag ska höra av mig till henne lite senare idag tänkte jag och se om man får tag på henne. Hon har så konstiga arbetstider så det är inte ens säkert att jag får kontakt med henne. Hmm.

Men men.
Ledig onsdag idag. Mys!
Hoppas eran Onsdag också är bra!

Kommentera inlägget här :