Back to where we used to be.

publicerat i Vardag.;

Godmorgon bloggen. I natt somnade jag nästan direkt när jag la mig på kudden, om man bortser från att Kevin började gnälla lite när jag la mig ner - men han somnade om igen. Hur som helst så vaknade han självklart i min säng, men jag har en förmåga av att aldrig komma ihåg hur han kom dit. Han måste verkligen ta sig över smygandes eller något. Jag har i alla fall hunnit tagit mig ett dopp i badet och gjort mig i ordning. Riktigt vad dagen har att bjuda på vet jag inte än, men någonting kan man väll se till att hitta på. Mamma och pappa är som sagt tillbaka på jobbet och det är tyst i den lilla lägenheten igen, tillbaka till vardagen liksom. Kevin är fullt upptagen med att se på barnkanalen just nu, eller hej hej sommar - som dem så fint har döpt sommarlovsprogrammet, som jag inte tycker är till för alla åldrar, så som det ska vara. Hur som helst,
någonting vettigt kan man väl hitta på.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :