Bad och bus.

publicerat i Vardag.;
Som ni kanske förstod så blev det ingen sömn för mig alls. Nej - istället så ringde Malin och tvingade med mig på en cykeltur och när vi varit ute och cyklat en stund så tyckte vi att vi skulle åka och bada. Toppen liksom, jag som har haft urinvägsinfektion och allt. Ha ha ha. Men det gick superb i alla fall. Jag doppade inte så mycket mer än tårna i alla fall så det var skönt. Hur som helst så cyklade jag hem och lämnade mina badkläder och min handduk och åkte sedan ner till henne (där jag sitter nu) tillsammans med lite folk och har det trevligt. Ni kan inte gissa att vi sitter framför guitar hero va?! Ha ha ha, våran partysyssla nu mer. Men de är skönt att inte sitta hemma i alla fall, trots att jag knappt sovit någonting i natt. Hmm, hur ska detta gå? T-t-t.

Hur som helst - ha en trevlig kväll.
Jag kanske (observera kanske) skriver innan jag går och lägger mig!
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :