Dagens.

publicerat i Onördigt;
Färg: Jadu. Jag har ingen direkt favoritfärg.
Klädsel: Kort grått linne och biega shorts.
Frisyr: Knut bakpå huvudet.
Accessoar: Halsband, örhängen och mina ringar.
Jag bär ju min senilbricka runt halsen!

Mat: Gratäng, med potatis, broccoli och skinka tror jag att det var.
Dryck: Jag har inte druckigt någonting idag, än.
Snacks: Hmm. Nej inget snacks idag - än i alla fall.'
Väder: Molnigt och blåsigt - jag väntar på regnet.

Känsla: Tyst, jag blir smått orolig när det är tyst.
Humör: Förväntansfull. Jag vill veta om mamma hittar färg idag till mitt bord.
Att göra: Måla mitt bord (men det kan hända att det blir i morgon).
Handlat: Jag sparar och har därför inte handlat någonting idag.

Musik: Pieces - Red.
TV: Kollar nästan aldrig på TV längre.
Internet: Ja, jag bloggar och skriver för fullt här.
Telefonsamtal: Louise, Malin och Mamma har ringt mig idag, redan.

Inspiration: Lite av igår inspierar mig till att göra bättre från mig idag.
Sms: Nej jag SMS:ar nästan ingenting längre.
Drömmer om: En trygg framtid för mig & Kevin.
Längtar till: Första september - början på någontning nytt.

Kommentera inlägget här :