Dålig uppdatering.

publicerat i Vardag.;
Ni får ursäkta mig, men jag har haft fullt upp idag. Jag har slipat mitt vardagsrum för hand och har bara hunnit kvar med halva - och nu förtjänar mina fingrar att vila upp sig lite. Jag kan lägga in lite bilder (som jag tänkte ta nu på bordet) så att ni får se vilket projekt jag har gett mig in i. Men snart är även det klart och då tänkte jag göra i ordning en byrå som står uppe i mammas och pappas förråd. Så arbete har man minsann hela sommaren ut. Hellre att jag tar det nu än att jag tar det sista veckan! Så nu är snart mitt köks och vardagsrumsbord klara. Härligt!

Jag har även hunnit med att bli lite brun och få färg i ansiktet då jag stått ute och jobbat hela dagen och sen har jag tagit en cykeltur till affären för att få handlat mjölk och bröd till i morgon. Skönt att vara ute och röra på sig lite. Jag funderar på att börja dra mig ner till Malin nu - först måste jag smörja in mina händer i hudkräm då min slipning har tagit död på dem stackarna. Sen får jag ringa och höra så att hon verkligen vill ha besök så här tidigt (då vi bestämmt att vi ska ses först klockan sex).

Men hur som helst, jag har duschat och gjort mig i ordning så nu står kubbspel högst upp på listan med karaoke på en snar andraplats. En lyckad helkväll kan man nog se till att man får i alla fall.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :