Det finns inte mycket att göra.

publicerat i Vardag.;
Aftonbladet - expressen - bloggen - google - aftonbladet - bloggen - google.
Ungefär så ser det ut när jag under den senaste timmen gått in på olika sidor på internet. När jag tröttnat så stänger jag ner och spenderar yttligare lite tid med att behöva skriva webadressen igen. Snacka om att jag har tråkigt - och detta ser ut att vara det enda sättet för mig att spendera min död-tid på. Jag funderar dock på att gå till ICA och hyra mig en film ikväll, men samtidigt så kostar det pengar och min pappa har över femhundra DVD filmer vilket jag bara sett fem procent av. Hur som helst så har jag precis varit på en promenad med min granne och hennes kompis. Vi gick bara till ICA fram och tillbaka, och det var skönt att sträcka på benen. Jag och mamma funderar på att börja slipa mitt köksbord så att det blir klart någon gång, så det ser ut som vi ska göra det nu!

Sen ska jag nog promenera ner till Malin och vara där en stund innan jag hoppar i säng.
Nåja, det var allt för mig för tillfället.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :