Filmer.

publicerat i Vardag.;
Jag har lagt in en massa filmer på datorn som vi har filmat från julas och fram till nu. Snacka om att man får ont i magen när man ser vissa saker på film, eller hör vissa saker. Ursh. Men det är som sagt saker som man kan skratta åt i framtiden och kanske kan komma över lite senare. Just nu känns det bara i hela kroppen när jag tittar på dem. Jag tänkte i alla fall börja filma lite igen och inte bara ta stillbilder. Jag känner att man får ut så mycket mer av en film än av en stillbild. Å ena sidan så kan man ju ta film med min kamera också. Men det är inte samma sak...

Snart kanske ni får se vårat liv i både bild och film? Vem vet.
Först måste jag bara lära mig hur man får fram allting och hur man kortar ner filmerna.
Ha ha ha, smart som jag är så lär det ta lite tid!

Puss&Kram, skumbanan.

Kommentera inlägget här :