Glada klubben.

publicerat i Vardag.;
Jag kom hem runt fyra i morse och gick upp vid niotiden av ett jädra tjatter ute i köket. Min farbror och hans son hade kommit över på besök i morse utan min vetskap så jag gick upp som vanligt i BH och trosor och gjorde en tvärvändning i hallen då jag såg dem i hallspegeln. Ha ha ha. Så då var det bara att klä på sig och sätta sig och vara allmänt trevlig, opigg och glad. Egentligen är jag allt annat än glad idag. Jag fick världens sämsta start på morgonen av olika anledningar. Hur som helst så är det överstökat och jag tänkte stänga av min musik och sova i några timmar för att ta igen mig. Jag är så trött, verkligen.

Jag och mamma har i alla fall varit på stan och handlat en massa saker (nödvändigt som onödigt). Läs mest onödigt.
Nej nu ger jag upp.
Ha en fin dag så skriver jag senare.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :