God dag.

publicerat i Vardag.;
Ja idag har jag också varit jätte dålig på att skriva. Men desto mer har jag gjort. Louise kom hit i morse när jag var i full gång med att avsluta slipningen på mitt bord. Några timmar senare blev det klart, thank god. Nu är det bara lite puts här och där som måste göras innan vi kan börja måla det. Mamma är och handlar svart glassering idag så att i morgon kan jag tänka mig att jag målat hela bordet. Wiee!

Hur som helst, syrran ringde idag och sa att vi ska gå igenom hennes förråd och garage under deras semester. Toppen, då får jag en massa saker som hon slipper slänga. Hur som helst.

Jag och Louise har varit och käkat en snabb sallad på Pizzahouse. Mysigt att ta en promenad. Vi hamnade nere på filmkedjan och gick tillbaka hem till mig. Nu väntar vi bara på att Malin ska komma hem från sin mamma så att man kan gå ner och tracka henne istället.

Hoppas att ni får er en toppendag.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :