God kväll.

publicerat i Vardag.;
Jaha, då var man hemma igen då. Kvällen blev kanske inte riktigt som planerad, typ alls. Hur som helst så är det ingenting vi behöver gå in på då jag anser att det är onödigt. Jag var i alla fall riktigt orolig att jag skulle mista en kompis, vilket jag hoppas att jag slipper känna den känslan igen. Det här med att killar och tjejer ska kunna umgås har alltid varit lite knepigt om du frågar mig - hur som helst så är jag precis som alla andra, att jag gråter över redan spilld mjölk, gärna innan den har spillts ut. Med andra ord så var det bara jag som inbillade mig allt sammans och den rätta historien kom senare på kvällen. Jag är egentligen jätte trött, men jag har blivit välsignad med en jättegod hicka som har hållt på nu sedan jag gick hem. Ehum. Ont i bröstet gör det i alla fall - lagom skönt.

När jag stod utanför dörren och skulle låsa upp så lät det precis som mamma och pappa satt på hallsoffan, så jag var lite smått orolig att jag störde mitt i deras samtal - men tack och lov så var det bara radion som stod på med en man och kvinnoröst som; tro det eller ej - lät precis som mina föräldrar. Ha ha ha. Mamma stod och strök och pappa låg och sov, ungefär så här har min kväll sett ut - mer eller mindre.

Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Hej, Tack för att du höll ställningarna här hemma.

Hoppas att det blir lugnare nästa gång. :-)

Kram på dej... och åter, tack för att du tog Olivia.

Kommentera inlägget här :