Godkväll.

publicerat i Vardag.;
Efter en promenad till affären och vidare för att göra Alex sällskap på jobbet i några minuter så fick Kevin åka mot Halmstad med R. Våran konversation sinsmellan var ganska rolig, men hur som helst. Efter att Kevin blivit matad med godis av Alex och åkt iväg så gick jag och Louise till Husman Hagberg där vi nu mera är stammisar. Louise ringde några samtal där inne och jag snackade lite med Louise's syster. Jag har en helskön bild på Kevin och Rebecca som jag funderar starkt på att rama in och hänga upp i lägenheten sen ûberfint, minsann.

Snart kommer Alex och hämtar upp mig och Louise, jag ska tydligen ställa mig i startpossition och vara redo. Men tur som det är så är jag alltid redo!

I MORGON BLIR MAN NITTON OCKSÅ!
Shit vad tiden går, nu går det bara nedför!

Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! Du vet att jag älskar dig! Vi ska ha såååå kul ikväll!!

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Tihi, gammmmmmal och grå ;)

Kommentera inlägget här :