Godmorgon.

publicerat i Vardag.;
Okej, jag har varit vaken i några timmar redan, vilket säkert inte behövs upprepas vid det här laget. Igår gjorde Alex så att jag blev medlem på facebook så det är där jag har spenderat halva min morgon med att försöka hitta nya kontakter och bara förstå hur fan man ska göra på den där sidan. Jag är inte så clever som jag ser ut att vara - verkar det som, (ironisk). Hur som helst så springer Keivn runt i hela huset och är allmänt crazy, snacka om ett energiknippe man har till son. Ena stunden vill han kramas, andra stunden så springer han runt som en tok!

Ronnie ska ha Kevin från morgondagen tills på måndag. Det kan vara skönt för mig att få fira min födelsedag i lugn och ro utan att behöva ha krav dagen efter! Då ska jag ha en jätte rolig kväll med alla mina närmaste vänner & bekanta, fan va kul!

Nej...

P
u
s
s
.

Kommentera inlägget här :