Godmorgon.

publicerat i Vardag.;

Självklart så har vi inte vaknat nu utan vi har varit igång hela morgonen. Vi har bland annat varit hemma hos Malin, nere på en skogspromenad, badat, kollat på film, lyssnat på musik och dansat, plockat blåbär, cyklat, gungat, och spelat fotboll. Kevin gör gärna allt samtidigt. Nu har vi precis fått i oss korv med bröd till lunch och Kevin har fått lite småproblem med magen, så jag hoppas att det går bra snart så att han kan få sova lite middag i alla fall. Han är nog jätte trött sen igår. Men jag har inte sett några dumma beteenden, eller jo lite, men det är inte alls lika mycket som förra veckan, tvi, tvi ta i trä. Jag har förklarat för honom också att man inte får lika kul som andra barn om man slåss och måste åka hem hela tiden. Så han kanske förstod vad jag menade. Jag hoppas det i alla fall.

Det var ett tag sedan som jag var på nordea och förnyade min legitimation, hoppas att det kommer ett SMS snart, så att jag kan legitimera mig. Men det kommer nog så småning om. Mitt nuvarande legg går dock ut om några dagar bara. Redan nu i veckan faktiskt. Hmm.. Men men, life's a bitch,
Puss&Kramkalas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av P:

snodde din lista, hoppas det inte gör nått :)



jättebra blogg föresten..

Kommentera inlägget här :